Zarząd i administracja nieruchomościami
1. Utrzymanie i eksploatacja budynków.
2. Obsługa właścicieli.
3. Księgowość i finanse.
Oznacza to :
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych i wszelkich instalacji,
- opracowanie i realizację rocznych i wieloletnich planów finansowo-gospodarczych,
- zwoływanie zebrań właścicieli,utrzymanie porządku i czystości nieruchomości wspólnej,
- utrzymanie porządku i zagospodarowanie terenu wokół nieruchomości,
- prowadzenie rachunkowości wspólnoty,zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie uchwał właścicieli,
- utrzymania nieruchomości wspólnych,
- składanie corocznych sprawozdań z zarządzania nieruchomością,
- rozliczania właścicieli z wpłacanych zaliczek na utrzymanie nieruchomości wspólnej,
- zawieranie i realizowanie umów z dostawcami,
- przyjmowanie faktur oraz dokonywanie płatności, zgodnie z obowiązującymi procedurami i z zachowaniem terminów płatności,
- kontrolowanie stanu rachunku bankowego.